İş

E-ticaret etkinliği WORLDEF ANTALYA başlıyor

E-ticaret profesyonelleri, üreticiler, satıcılar, perakende markaları ve hizmet sağlayıcılar, e-ticaret etkinliği WORLDEF ANTALYA’da bir araya gelmeye hazırlanıyor. 23-24-25 Ekim tarihlerinde Antalya’da gerçekleştirilecek etkinlikte katılımcı firma ve ziyaretçilerin e-ticaret departmanındaki son gelişmeleri, trendleri yakalamayı, networking ve yeni iş birliği fırsatlarını beklediği belirtildi.

E-ticaret ve e-ihracat ekosistemi WORLDEF ANTALYA’da buluşurken, panel oturumlarında da branşın dinamikleri alanında uzman kişiler tarafından tartışılacak. Programda e-ticaret, e-ihracat, lojistik, yatırım ve girişimcilik alanlarında yeni konular yer alıyor. Paneller ile etkinlik katılımcıları profesyonellerin ve uzmanların kesim konusundaki bilgi ve deneyimlerini öğrenecek. Etkinlikte gerçekleşecek panellerde pazaryerlerinde satış stratejileri, e-ihracatta devlet teşvikleri, e-ticarette lojistik süreçlerin yönetimi ve optimizasyonu, e-ticarette hızlı tüketim trendleri, dijital perakendecilik ve gümrük süreçleri gibi konular ele alınacak. E-ihracat konuşulacak

“YENİ AĞ FIRSATLARI SUNUYORUZ”

Etkinliğe 100’den fazla yatırımcının katılacağını belirten WORLDEF Ventures Group Pazarlama Direktörü Sedat Ateş, “Düzenlenecek oturumlarda izleyiciler e-ticaret ve e-ihracat alanındaki gelişmeleri öğrenme fırsatı bulacak ve Global markalarda ve pazaryerlerinde satış yapmanın incelikleri Döviz ile nasıl gelir elde edilir Merakın çok fazla olduğu bu günlerde etkinliğimiz global pazar yerlerini Antalya’da bir araya getirerek katılımcıların işlerini en üst noktaya taşımalarına ortam sağlıyor. 10 ülkeden binin üzerinde katılımcının katılacağı etkinliğimize 3 gün boyunca 100’den fazla yatırımcı, 50’den fazla perakende markası, 110 firma katılacak. “Etkinlik alanında 100.000’den fazla üretici bir araya gelecek” işlerini geliştirmek ve yeni iş ortaklıkları geliştirmek isteyen katılımcı ve ziyaretçilerle. Dünyanın dört bir yanından departman profesyonellerinin bir araya geleceği etkinliğimizde potansiyel iş ortakları için oldukça cazip bir ortam yaratılıyor ve yeni networking fırsatları sunuluyor” dedi.

“KÜRESEL DÜZEYDE BİR E-TİCARET ETKİNLİĞİ”

Ateş şöyle devam etti:

“Küresel düzeyde bir e-ticaret faaliyeti olan WORLDEF ANTALYA, e-ticaret ve e-ihracat satıcılarına, profesyonellere ve girişimcilere alana özel ürün, hizmet veya yeniliklerini sunmaları için ideal bir ortam sağlıyor. Etkinlik konsepti, işletmeler ve markalar potansiyel müşterilerin ilgisini çekerek yeniliklerini farklı pazarlara sunabilecek.Ayrıca departmana özel ürün ve hizmetlerini sergileyen firmaları keşfetme fırsatı bulacak. ziyaretçiler, küresel bağlantılar kurma, şubeleri ve e-ticaret amaçlı potansiyel işbirliklerini keşfetme fırsatlarıyla işlerini büyütmek için etkileşime geçebilecek. “Yüksek satış hacmine sahip küresel satıcılar deneyimlerini paylaşacak. E-ticaret girişimcileri için küresel satıcıların deneyimleri, yüksek satış hacimlerine ulaşma ve yeni pazarlara erişme konusunda yeni fırsat kapıları açacak.”

“KÜRESEL E-TİCARET MERKEZİ OLMA VİZYONUNU HİZMET EDİYORUZ”

Türkiye’nin büyüyen e-ticaret ve e-ihracat hacminin ve sektörün sunduğu hizmetlerin küresel düzeyde bilindiğini ve devlet politikaları doğrultusunda Türkiye’nin e-ticaretin küresel merkezi haline getirilmesine yönelik çalışmaların sürdüğünü belirten Ateş, ” WORLDEF ANTALYA etkinliğimizde Türk üreticileri, satıcıları ve hizmet sağlayıcılarını global markalarla buluşturarak, Türkiye’nin küresel bir e-ticaret merkezi olma vizyonuna hizmet ediyoruz. Global e-ticaret markaları, pazaryerleri ve 6 haneli satış yapan global satıcılar Etkinliğe katılarak Türkiye’nin ve bölgenin üretim gücünden yararlanılacağını ifade eden Erdoğan, “Üreticilerin bundan faydalanabilmesi ve ürünlerini küresel satıcılara tedarik edebilmesi için görüşmeler yapılacak” dedi.

“TÜRKİYE’NİN DÜNYA E-TİCARET PAZARINDAKİ PAYI ŞU ANDA YÜZDE 0,45”

Türkiye’nin küresel e-ticaret pazarındaki payının şu anda yüzde 0,45 olduğunu belirten Ateş, “Ancak ülkemizin üretim kapasitesi, coğrafi konumu ve teknik imkanları dikkate alındığında bu oranın yüzde 1,5’e çıkarılması mümkün. Bu artışın turizme katkısı olacak” dedi. Türkiye ekonomisi.” Büyük katkı sağlayabilir ve ülkemizin e-ticaret potansiyelini tam olarak değerlendirebilir. Bu oranın yüzde 1,5’e çıkarılması durumunda Türkiye’nin e-ticaret pazarındaki payına ilave 105 milyar dolarlık yeni döviz girişi sağlanacak. WORLDEF ANTALYA etkinliğimiz Türkiye’nin e-ticaretine olanak sağlayacak “Ticaret potansiyelini daha da artıracak ve ülkenin uluslararası alanda daha fazla etki yaratmasını sağlayacak değerli bir platform olarak öne çıkıyor” dedi.

“SORUNLAR İÇİN TEKLİFLER SUNACAĞIZ”

Ateş, son olarak, “Türkiye’nin e-ticarette küresel lider merkez olması ve e-ihracatta hedeflenen hacimlere ulaşması amacıyla sektörde yapılan düzenlemelerin ve iyileştirmelerin konuşulacağı etkinliğimizde kesim temsilcileri bir araya gelecek. Kesim sorunlarına ilişkin görüşlerini paylaşıp, sorunlara yönelik önerilerde bulunun.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu